Tuesday, 14 January 2014

Persahabatan kepada Couple ?





Perasaan macam ni , mesti ada dalam diri sesetengah orang . ni bagi seorang kawan yg mempunyai perasaan kpd kawan karib . hum . kawan dah lama tapi nak diajak ber'couple' pulak . 

lama lama berkawan pasti akan timbul perasaan sayang lebih daripada seorang sahabat . perlu ke perasaan ni diluahkan ? atau nak biar macam tu je ? nanti patah hati pulak .

sebenarnya , ni hak masing masing . bagi sy , kalau dah lama berkawan tu , tak payah kot nak couple . nanti bila dah clash , konfem dah tak rapat macam dulu . nanti bila dah jumpa mesti segan . 



#Salam Maulidur Rasul . Ya Rasulullah , aku rindu pada mu 


No comments:

Post a Comment